Mijn eerste zonvakantie ervaring in Spanje met Sunweb

19 april 2017 - Barcelona, Spanje

Op vakantie gaan is niet bijzonder. Sterker nog ik denk dat niet op vakantie gaan bijzonder is.

Reizen is een behoefte die vrijwel iedereen heeft. Voor de één is het ontspannnen en voor de ander ontsnappen aan de dagelijkse sleur.

Voor mij was het nu puur  in de zon liggen en ontspannen. Dus het moest sowieso een zonvakantie worden. Alleen bij wie en waar zal ik mijn reis boeken? Google is your friend.

Ik kwam op een zonvakantie vergelijkingssite terecht. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een zonvakantie in Spanje met Sunweb. Toevallig kon ik ook nog de ervaringen met Sunweb lezen  op dezelfde website. Maar goed we hadden al geboekt.

Fleur en papa brachten me naar Schiphol. We moesten er 2 uur van te voren zijn.

Want we zouden om 9 uur vertrekken, maar het vliegtuig had een uur vertraging hij vertrok zijn we pas om 10 uur ‘s avonds vertrokken.

We waren 11 uur in Barcelona en toen moesten we nog een anderhalf uur rijden naar het hotel. We waren we ‘s nachts om 3 uur bij het hotel we waren Flink moe, En toen naar bed allemaal.

Om de volgende dag weer met frisse moet verder te gaan, het hotel hete de prinses en was toegankelijk voor Rolstoelers.

‘s Morgens hadden we koud buffet en ’s avonds een warm buffet.

We hadden geld over om voor te lunchen en er was veel te zien. ‘s Avonds bevoordeeld de flamenco dans en nog andere dingen en het was lekker weer. ‘s Avond naar het zwembad met een waterval koud water maar wel lekker. En we hadden twee dagjes uit ik heb de stad Barcelona gezien. En de kerk die 50 jaar in de steigers staat en nooit meer af komt. En de overdekte markt met vers fruit, groente en vis, die heftig stonk.

Goa-beach-wallpaperDe reisleiding van Sunweb bood raadde ook nog een museum aan met een mooie fontein met verschillende kleuren dat was schitterend om te zien. En we zijn ook nog in een Rock café geweest om daar wat te drinken. Uiteindelijk laveloos die tent uitgerold. Het was oorverdovend, en we zijn met een bootje de rivier over geweest. En natuur vogels gezien zoals witte flamingo’s en water vogels het is de moeite waard om er zelf heen te gaan.

Oh ja we hebben ook nog op het strand gelegen. Mijn zonvakantie was geweldig! Bedankt Sunweb!

Groeten Kim